Irodai munkatárs

Cégünk családi vállalkozás, amely egyedi kézzel készített dekorációs üvegtárgyakat gyárt és forgalmaz főleg külföldi országokban. Részmunkaidős munkarendbe keresünk adminisztratív ügyintézőt és asszsisztenst.

Feladatok:

·     Részvétel a cég pénzügyi, adminisztratív hátterének támogatásában (bejövő nemzetközi és belföldi számlák kezelése, iktatása, vevői számlák kiállítása, számlázáshoz szükséges dokumentáció bekérése, nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése)

·     Beérkező megrendelések feldolgozása

·     Napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés

·     Beszerzések előkészítése és megrendelése, beszerzett termékek, anyagok bevételezése

·     Részvétel a cég üzemeltetési folyamatainak adminisztrálásában

·     Ügyvezetők munkájának támogatása

Elvárások:

·       minimum középfokú végzettség

·     angol nyelv középszíntő ismerete

·     felhasználói szintű számítógépes ismeretek, MS Office, Excel

·     Precíz, megbízható munkavégzés, lojalitás

·     Probléma-megoldó készség

·     önálló munkavégzés

·     B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent:

·       új dolgok tanulására való nyitottság

·     idegen nyelvek ismerete

·     munkatapasztalat hasonló területen

Amit kínálunk:

·       felelősségteljes, változatos munkakör;

·     családias és barátságos légkör

·     hosszútávú munkahely

·     szabad hétvégék

Jelentkezés e-mailben fényépes önéletrajzal az office@carneol.hu e-mailcímen.