Cégünk családi vállalkozás, amely egyedi kézzel készített dekorációs üvegtárgyakat gyárt és forgalmaz főleg külföldi országokban. Részmunkaidős munkarendbe keresünk adminisztratív ügyintézőt és asszsisztenst.
Feladatok:
· Részvétel a cég pénzügyi, adminisztratív hátterének támogatásában (bejövő nemzetközi és belföldi számlák kezelése, iktatása, vevői számlák kiállítása, számlázáshoz szükséges dokumentáció bekérése, nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése)
· Beérkező megrendelések feldolgozása
· Napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés
· Beszerzések előkészítése és megrendelése, beszerzett termékek, anyagok bevételezése
· Részvétel a cég üzemeltetési folyamatainak adminisztrálásában
· Ügyvezetők munkájának támogatása
Elvárások:
· minimum középfokú végzettség
· angol nyelv középszíntő ismerete
· felhasználói szintű számítógépes ismeretek, MS Office, Excel
· Precíz, megbízható munkavégzés, lojalitás
· Probléma-megoldó készség
· önálló munkavégzés
· B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
· új dolgok tanulására való nyitottság
· idegen nyelvek ismerete
· munkatapasztalat hasonló területen
Amit kínálunk:
· felelősségteljes, változatos munkakör;
· családias és barátságos légkör
· hosszútávú munkahely
· szabad hétvégék
Jelentkezés e-mailben fényépes önéletrajzal az office@carneol.hu e-mailcímen.